In aflevering 5 verkent Hans hoe persoonlijke voorkeuren en verbinding met klanten een sleutelrol spelen in langdurige, rendabele interacties. Door gebruik te maken van neurologische inzichten, zoals oogbewegingen en spiegelneuronen, leer je hoe je rapport kunt opbouwen en effectief kunt inspelen op de zintuiglijke voorkeuren van je klant. Hans introduceert het idee van een persoonlijk “mengpaneel” waarmee je jouw communicatie en aanpak kunt afstemmen op elke unieke situatie, net zoals een sound engineer het geluid perfectioneert voor een nieuwe zaal.
Laat je inspireren door deze hands-on aflevering en ontdek hoe subtiele aanpassingen in jouw benadering voor diepere verbindingen en betere resultaten kunnen zorgen. Welke twee schuifjes op jouw mengpaneel ga jij aanpassen voor jouw volgende klantgesprek? Deel jouw ervaringen met ons en blijf groeien met ClearMedia ValueTalks.
Comments (0)
To leave or reply to comments, please download free Podbean or
No Comments
To leave or reply to comments,
please download free Podbean App.